KS Geoenergi on pitkäaikainen asiakkaamme Lissnillä, jonka kanssa on erittäin palkitsevaa työskennellä. KS Geoenergi on vahvassa kasvuvaiheessa ja kasvaa vuosittain 40 %, mikä tarkoittaa, että he tarvitsevat jatkuvaa vahvistusta työvoimassa. Lissn on tehnyt heille useita rekrytointeja ja rekrytoinut heille monia kaivonporaajia, kaksi projektipäällikköä ja asentajia. He ovat valinneet meiltä täydellisen paketin, jossa on työpaikkailmoitus, hakemusten vastaanottaminen, viestintä hakijan kanssa ja valmistelevat haastattelut. Autamme heitä myös pitkäjänteisessä työnantajamarkkinoinnissa, joka helpottaa rekrytointia tulevaisuudessa.
Tutkimusten mukaan työnhakijoille tärkeintä on löytää omia arvojaan vastaava työ, koska he haluavat pystyä samaistumaan niihin. Kun omat arvot eivät vastaa yrityksen arvoja, konfliktien riski kasvaa ja vaarana on, että kyseinen henkilö ei halua jatkaa työpaikalla. Se, että arvot näkyvät työpaikkailmoituksessa tai työnantajamarkkinoinnissa, on tärkeää oikeiden työnhakijoiden tavoittamiseksi.
KS Geoenergi haluaa, että rekrytoinnit hoidetaan niin, että se vahvistaa heidän imagoaan työnantajana, mutta ajanpuutteen vuoksi heillä ei ole aikaa toteuttaa sitä itse. Poolian mukaan rekrytointi kestää keskimäärin 50-100 tuntia ja harvalla työnantajalla on aikaa hoitaa tämä kunnolla alusta loppuun.
Lissnin markkinointiasiantuntija Viktoria Forsberg on keskittynyt KS Geoenergin työnantajamarkkinointiin ja rekrytointikampanjoihin.
- Mainonnan avulla olemme pystyneet laajentamaan kohderyhmää ja löytämään työnhakijoita uusilta maantieteellisiltä alueilta. Jos jokin mainos ei ole toiminut niin hyvin, olen korvannut sen tai testannut toisella kuvalla tai versiolla. Kanssamme työskentelyn etuna on, että tunnemme mainosten optimoinnin ja digitaalisen markkinoinnin. Emme anna periksi ennen kuin saamme haluamamme tulokset, Viktoria sanoo.
Monika Ahlsved, toimitusjohtaja ja rekrytointiasiantuntija, on hoitanut rekrytointiosuuden ja viestinnän.
- Olen vastaanottanut hakemukset, reagoinut ajoissa kaikkiin yhteydenottoihin, tiedottanut hakijalle prosessin etenemisestä ja haastatellut heitä. Olen rekrytoinut yli kymmenen vuotta ja olen koulutettu työnohjaaja, joten olen oppinut saamaan heidät puhumaan ja kertomaan itsestään, Monika kertoo.
Kun teemme työnantajamarkkinointia tai rekrytoimme asiakkaalle, teemme sen aina asiakkaan omista sosiaalisten kanavien kautta. Haluamme, että asiakas saa kaiken näkyvyyden, emme me. Näin olemme pystyneet työskentelemään tehokkaasti KS Geoenergin työnantajabrändin kanssa ja saaneet yhteyden oikeaan kohderyhmään.
Commentaires